perjantai 11. tammikuuta 2013

Hmm..

Huhhu. Nu e då vägen där vi vill ha den och grunden till huset är beställt, nu ska vi ennu ha en grävare ! Och jord värme entreprenörer har jag kollat runt med men ha inte riktigt fått nå kåll på de, idag åker jag till tomten efter jobbet och träffar en grävmaskins gubbe, helt som om man int sku ha nå annat att göra på en fredag när det borde städas hemma å så sku de ju va kiva att vara med flickorna lite också. Va kan man nu säga annat än tack till hjärtevän som står ut där hemma med barnen och håller huset städigt,


A2 har fått tanssur som 3 månader och 2 veckor gammal, så de ha vari extra tungt för älskling hemma när hon har varit lite pirrig om dagarna. Men hoppas att hon snart lugnar sig och börjar sova bättre, måste ennu erkänna att jag är dålig på att vakna om nätterna så oftast är älskling redan vaken när jag öppnar ögonen och försöker styra min nos mot pinnsängen vid sängens ända . Nåja ha det bra hör ni kära läsare, nu ska ja fortsätta min försäljning å sen snabbt till tomten å sen hem å se om jag hinner me å städa eller om älskling ren har gjort allt färdigt.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti